Wij proberen u zo goed mogelijk te ondersteunen. Toch is het mogelijk dat u niet helemaal tevreden bent. Dan kunt u hiervoor altijd terecht bij de medewerker waar u contact mee heeft.
Komt u er samen niet uit?
Onze voorkeur gaat er naar uit dat u vragen en / of klachten eerst met de medewerker zelf bespreekt. Deze persoon zal proberen samen met u tot een oplossing te komen. Het kan zijn dat het gesprek met deze medewerker voor u onbevredigend verloopt, dan kunt u een gesprek aanvragen bij de coördinator. De coördinator zal de klacht met u bespreken en eventueel samen met u in gesprek gaan met de medewerker om afspraken te maken.
Wanneer dit niet voldoende oplossing biedt, kunt u een klacht indienen. Omdat het Sociaal team Beverwijk een samenwerkingsverband is tussen verschillende organisaties, kan het zijn dat u de klacht bij een andere organisatie moet indienen. De coördinator kan u informatie geven over hoe en waar u dat kunt doen. Ook kan de coördinator informatie geven over wie u kan helpen bij het indienen van de klacht als het u zelf niet lukt.
Waar vindt u de contactgegevens van de coördinator?
Ineke Scheerman is coördinator van Sociaal team Beverwijk. Zij is te bereiken via info@sociaalteambeverwijk.nl.